    From: scibor1 <s...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: protest A2
    Date: Thu, 13 Aug 2009 22:53:19 -0700 (PDT)

    On 14 Sie, 00:14, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:
    > On 2009-08-13 20:33:12 +0200, "Grzybol" <g...@w...pl> said:> Co ja, użytkownik
    drogi mam kurwa do tego, że

    > chłopu jest źle na wsi?

    > Starczy juz rozrob w tym miescie. Co roz ktos przyjezdza i je niszczy
    > pod pretekstem
    > negocjowania czegos. A co ja, mieszkaniec Warszawy mam do tego, ze
    > chlopu zle na wsi?
    >
    > -------------------------
    > Lukasz Baranski
    > Honda NT650V Deauville, Warszawa

    zdrowe podejscie:/ ile glow, tyle racji
    jak zwykle biednemu wiatr w oczy, bo nie dosc ze jestem chlopem ze
    wsi, to jeszcze uwazam sie za motocykliste... no i jeszcze kiedys
    mieszkalem w Warszawce;) a, no i samochodem tez jezdze:O
    pretensje macie do rzadu, ze gada po proznicy, bierze diety i nic nie
    robi
    tu czesc jedzie blokowac autostrady, czesc jest przeciwna -
    dostrzegacie analogie?
    anogole wywalczyli sobie zniesienie oplat, bo zamiast gadac pojechali
    z drobniakami na bramki
    polacy sejmikuja, czekajac na czwarty rozbior - czesc jedzie na
    bramki, czesc tej samej grupy mowi im, ze sa be i im sie nie uda - a
    jak ktos blysnal, zeby czesc motocyklistow pojechala na bramki
    samochodami, to zostal praktycznie wysmiany - szkoda, bo mial racje; a
    tak policji pawie piora wyrosna, ze "poza nielicznymi wyjatkami
    skierowali wszystkich motocyklistow do dwoch bramek"
    niewazne kto i o co protestuje, i tak zrobi sobie wroga z tego, komu
    to akurat przeszkadza - o, wczoraj bodajze w Radomiu protestowaly
    pielegniarki - i co, pacjenci zostawieni samym sobie pojda do
    dyrektora szpitala i mu nakopia zeby dal siostrom podwyzke? nie, oni
    pojda do dyrektora i powiedza, ze siostry sa be bo ich zostawily, a
    dyrektor nie da im podwyzki bo zostawily pacjentow i kolo sie
    zamyka....
    "chcielismy" demokracji, mamy demokracje i musimy sie pogodzic z
    nieudolnoscia systemu
    albo zmienic system - tylko na jaki? przy naszej mentalnosci narodowej
    to chyba tylko monarchia totalitarna dalaby rade...

    scibor
    czarna perla CBF500