    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: protest A2
    Date: Thu, 13 Aug 2009 20:33:12 +0200

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrnh88c1u.3db.rekin@lazarus.wkurw.org...
    > Da, większą niechęć kierowców:
    > http://www.racingforum.pl/blokada-A1-w-ten-piAetek-1
    408-t68553.html

    Otóż to. Takie blokady to żywcem wzięte z Leppera. Chłopina se wymyślił, że
    zaprotestuje przeciwko władzy rządzącej to jeb blokady na drogach porobił,
    pościągał chłopków-roztropków i se blokowali drogi w całej Polsce. Tylko po
    jakiego ch... ? Dlaczego jebać kierowcę za to, że zboże było za tanie? Albo
    że krowy za mało mlika dawały? Co ja, użytkownik drogi mam kurwa do tego, że
    chłopu jest źle na wsi? Jak se chce protestować to niech idzie na Warszawke,
    na ministrów. posłów itp. Tu sytuacja jest podobna: dla mnie to zwykły brak
    pomysłu na wynegocjowanie swoich postulatów. Pomimo, że przychylam się do
    tego, że stawki na naszych kawałeczkach pseudoautostrad są idotyczne, to ten
    protest powinien zablokować raczej mieszkanie prywatne ministra, tak, żeby z
    głodu zdechł. Bo co winny jest człowiek, który chce przejechać autostradą
    samochodem? Zamiast poprzeć protest staje się automatycznie wrogiem. Jak
    każdy kierowca dla chamów lepperowskich blokujących drogi - te jebane chamy
    swoją nienawiść wyładowywali na zwykłych ludziach w samochodach - nierzadko
    niszczyli im samochody i bili, za to, że chcieli przejechać.
    Teraz o samych autostradach w tym naszym pięknym kraju: jest tego
    tyle co kot nasrał i szumnie nazywają to autostradami. Jechałem osobówką z
    przyczepką do Nowego Tomyśla - za jakieś marne parę kilometrów zapłaciłem 3
    x 26 zł - więcej zapłaciłem za przejazd niż spaliłem paliwa na tym odcinku.
    Poza tym co to za autostrada na której w te i wewte zapierdala cywilny
    radiowóz z kamerą i jebie ludzi za prędkość? Ja wiem, że jakiś debil
    wymyślił ograniczenie na tych kawałkach autostrad, ale jebanie za prędkość
    na zwykłych drogach jest już męczące a przenoszenie tego na autostrady to
    zwykłe skurwysyństwo panów bandytów-policjantów. Ostatnio się uśmiałem jak w
    TV, w gazetach, w radiu zapodali sensację, jak to kamerzyści nagrali
    superpirata drogowego, ktory zapierdalał na autostradzie 217 km/h. To było
    ważniejsze niż wojna w Iraku. Okazało się, że przestępca to Szwed, któy
    zjechał z niemieckiej autobahnki do Polski i nie wiedział, że tu dzikie
    prawa panują. Jechał nowym porsche:-)

    --
    Grzybol