  • Data: 2009-08-13 21:42:40
    Temat: Re: protest A2
    Od: "tomek" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
    news:h61mdh$guh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    408-t68553.html

    > Otóż to. Takie blokady to żywcem wzięte z Leppera. Chłopina se wymyślił,
    > że zaprotestuje przeciwko władzy rządzącej to jeb blokady na drogach
    > porobił, pościągał chłopków-roztropków i se blokowali drogi w całej
    > Polsce. Tylko po jakiego ch... ? Dlaczego jebać kierowcę za to, że zboże
    > było za tanie? Albo że krowy za mało mlika dawały? Co ja, użytkownik drogi
    > mam kurwa do tego, że

    Daj spokoj, wiekszosc ludzi jest raczej monowymiarowa; gdyby sie mieli
    jednoczesnie postawic w roli motocyklisty, ktoru placi niby za duzo i
    puszkarza, ktory musi stac w korku z powodu protestu motocyklistow, wpadliby
    prawdopodobnie w obled. A gdyby sie okazalo, ze puszkarz sie zakorkowal
    przez motocykliste, ktory jest jego dobrym znajomym to dopiero bylaby
    zagwozdka. Prawdopodobnie nie ma zadnego zlotu w okolicy wiec sie gromadza
    chlopcy, ktorzy sie nie zalapali do ZHP a chca do czegos nalezec.
    --
    Tomek