  • Data: 2009-08-13 15:16:28
    Temat: Re: protest A2
    Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Aug 2009 12:19:44 +0200
    Eskimos wrote:

    > Bo motocyklem jeżdzi się gównie dla przyjemności, a autostrada jest
    > nudna. Jeżeli się nie spieszę, nie jadę bardzo daleko, albo przez
    > niewybranie autostrady nie nadkładam jakichś chorych kilometrów, to
    > wybieram zwykłą drogę. I kasa nie ma tu nic do rzeczy.

    No do tego miejsca sie zgadzam.

    > A co do protestów, demonstracji i innych tego typu zabaw, to uważam,
    > że mój czas (który bym poświęcił wybierając się na taką demonstrację)
    > jest wart dużo więcej niż ten ewentualny ochłap w postaci różnicy w
    > wysokości opłat auto/moto, którą motocykliści TEORETYCZNIE mogliby
    > wynegocjować.

    A ktoś Cie za ręke ciągnie na A2? No to nie rozsiewaj propagandy.

    > A że do tego absolutnie nie wierzę, że takie pajacowanie
    > cokolwiek da, to nie bawię się w takie akcje z założenia.

    Da, albo nie da, przynamniej zwrócą uwagę na problem.
    Chyba nie zaprzeczysz, że mamy jedną z najkrotszych i najdroższych sieci
    autostrad w UE? A żeby było 'weselej' to te awtobany były budowane
    za publiczne pieniądze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb