  • Data: 2011-01-02 15:32:33
    Temat: Re: prosze o komentarze, kolejna sciema?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ________ wrote:

    > Ocencie wedlug mnie kolejna sciema
    > ale moze ktos ma inna opinie?
    >
    > "gwarantują zwrot pieniędzy" :) ciekwe
    > http://moto.allegro.pl/brakuje-mocy-prosty-tuning-i1
    384699123.html

    A w czym problem? Jak gwarantują przyśpieszenie większe o DO 10% czy DO
    20%, to jak przyśpieszenie będzie większe o 0,000000001% - nadal jest
    to co obiecywali ;-)

    Stara sztuczka - popatrz na jakąkolwiek ulotkę leku, wszędzie jest to
    magiczne słówko "do". Bo bez tego słówka żaden dział prawny firmy
    farmaceutycznej nie klepnie projektu ulotki ;-)

    --
    Pozdro
    Massai