    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: proste pytanie z javy
    Date: Fri, 25 Nov 2011 17:43:36 +0000 (UTC)

    M.M. <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    use-opengl-
    lighting
> [...]
    > ma sie wprawe to mozna - wiem bo czasami robilem w ten sposob.
    >
    > Jak na powaznie powinien wygladac program okienkowy w C, albo w
    proceduralnym C
    > ++?
    > Na pewno wszystkie okienka powinny byc zaprojektowane w graficznym
    > edytorze. Potem jakis tool powinien wygenerowac kod odpowiedzialny za
    > interfejs, a takze kod bezposrednio zwiazany z interfejsem, np. obsluga
    > zdarzen. No i powinien byc uzyty jakis model obiektu, tak aby aplikacje
    > wygodnie sie rozwijalo i modyfikowalo - no ale to juz lekko wchodzi na

    Mz powinien wygladac normalnie, powiedzmy okno ze stoma
    buttonami, coś w tym stylu:

    void MakeSome100ButtonWindow()
    {
    static Window window;
    window.title = "Okno";
    window.client.x = 400;
    window.client.y = 400;
    window.style = overlapped;

    static Button button[10][10];

    for(int j=0; j<10; j++)
    for(int i=0; i<10; i++)
    {
    button[j][i].size.x=30;
    button[j][i].size.y=30;
    button[j][i].onClick=buttonClicked;

    addChildControlAtPos(window, button[j][i], i*40, j*40);
    }

    run(window);

    }

    void buttonClicked()
    {
    showMessage("button clicked");
    }

    mw to jest chyba bazowa wersja sprawy, ew mozna probowac
    wymyslec cos fajniejszego