  • Data: 2012-04-07 16:30:37
    Temat: Re: prośba o pomoc w css
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hexade.com (Piotr G.)" <p...@h...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@vbtv42...
    > To nie wiele zachodu odpowiedziec trenujacemu koledze.

    Z jednej strony chwala ze Ci sie chcialo. Z drugiej strony to tak chyba troche
    przelotem jestes na tej grupie, albo nie straszne ci w razie czego uslyszenie
    kilku "cieplych" slow od pytajacego.
    Do czego pije? Wez uzyj google i znajdz sobie kilka watkow z ostatnich
    miesiecy/tygodni z udzialem pytajacego.

    > No chyba ze boicie sie ze ksztalcicie konkurencje ktora wam chleb odbierze?

    Nie. Po prostu nikt sie nie garnie do odpowiedzi komus, kto potrafi cie zmieszac
    z blotem.

    > Ale znaczy to ze marni z was "koderzy".

    Jak tam chcesz. Mozesz mnie wrzucic do tego worka.

    > Jest jeszcze opcja, ze sami nie wiecie...
    > Wtedy - prosze bardzo - dzieki mnie wiedza juz wszyscy.

    Dzieki :)

    ps. O float to jednak w google jest jednak cos opisane:)

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl