  • Data: 2012-04-07 23:28:21
    Temat: Re: prośba o pomoc w css
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-04-2012 19:16 hexade.com (Piotr G.) napisał:

    > nie wierze w zwalczanie chamstwa chamstwem ;) Kto pyta nie bladzi.

    Ja w przeciwieństwie do wątkotwórcy nie wyzywam nikogo od ciot, więc nie
    wiem o jakim chamstwie piszesz.

    > no niby jest ale sam wiem ze czasem zapytac lepiej niz przekopywac sie przez
    manuale. Tym bardziej gdy wie sie tak malo ze nie wie sie jak sformulowac pytanie ;)
    W takiej sytuacji grupowicze od razu naprostuja ;) ;) (nie zawsze grzecznie)

    Na stronie kursu browsehappy (podawanego już nie raz przez grupowiczów)
    jest niezłe wyjaśnienie działania float. Ja sam wiele podstaw HTML/CSS
    czerpałem z innego kursu (http://www.kurshtml.edu.pl/). Wystarczy nieco
    chęci.

    --
    Wojtek Gapiński