  • Data: 2010-09-15 07:51:51
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ulara" <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:5e3f15a94d5b7c2a5b7ee58d920c71e6$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Mnie tez nie stac na komputer i internet..korzystam z dobroci kolezanki
    > która mi go udostepnia..nie wiem jaki bank obsługuje konto za darmo bo
    > numer konta równiez jest kolezanki i dlatego nie podałam swoich danych bo
    > są one niezgodne z właścicielami internetu i konta..zresztą jak ktoś nie
    > chce mi pomóc to przynajmniej nie musi mnie upokarzac....a nie to jest
    > orzydliwe ze ja prosze o pomoc ale to ze ktoś napisał ze moze byc
    > sponsorerm jak jestem młoda i ładna..albo mam sie udac do agencji...

    Ani mi przez myśl nie przyszło aby cię upokorzyć lub składać jakies
    obrzydliwe niemoralne propozycje.
    Pierwsze wrażenia z postu jaki przeczytałem były jednoznaczne, tak jakby to
    była próba wyłudzenia.
    Zamiast od razu podawać numer konta poproś o pomoc i wskaż jakiś adres email
    do dalszej korespondencji dla osób potencjalnei zainteresowanych pomocą.
    Dopiero wtedy podaj numer konta ale są tez tacy co może nie koniecznie
    ofiarują ci kasę ale moga coś przekazać, a to dla dziecka ubranka albo coś
    do jedzenia. Podanie od razu numeru konta jest źle odbierane i masz tego
    efekt jak widzisz.

    Marek