  • Data: 2010-09-14 13:17:27
    Temat: Re: pro?ba o pomoc
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-09-14 15:06, Użytkownik Jacot napisał:

    > No i jeszcze ten... no...
    > mBank..;)

    W ramach różnych promocji w większości banków można
    założyć tzw. "konto internetowe" bez opłaty za prowadzenie
    przez jakiś tam okres.
    Tyle że nie wiem dlaczego do prowadzenia działalności
    zarobkowej poprzez żebraninę internetową konto bankowe
    musi być bezpłatne ? jakiś przepis na to jest czy jak ?
    Skoro są dochody to konto można chyba opłacić.