  • Data: 2009-10-18 15:59:24
    Temat: Re: propozycja orange - sciema totalna
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpt. Nemo pisze:

    > Masz sobie sam Vat doliczac bo sprzedawcy sie nie chce
    > albo probuje wyrobic w Tobie przekonanie ze jest taniej ??

    Przecież przedsiębiorcy mają świadomość, że to kwoty netto.

    > A to juz widze jaki masz interes w oszalamianianiu klientow oszukancza
    > kwota nieprawdziwa czyli z ukrytym VAT :)

    Pokaż mi opa który dla firm przedstawia cenniki z VAT-em (brutto).
    Powiem więcej. Pokaż mi hurtownię stosującą ceny brutto (no chyba, że
    hurtownia dla detalistów). Nawet taka instytucja jak MAKRO podaje ceny
    netto (choć na metce na półce umieszcza się też cenę brutto)

    Jak gdziekolwiek dokonuję zakupu to jeśli nie ma dodatkowej informacji
    to pytam czy to netto czy brutto. Masz problem z liczeniem to kup sobie
    kalkulator bo rzeczywistości w pojedynkę nie zmienisz. Tak się przyjęło
    i tyle.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com