  • Data: 2009-10-19 07:44:32
    Temat: Re: propozycja orange - sciema totalna
    Od: Borafu <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tl pisze:

    > I jest to totalne nieporozumienie bo stawka VAT nie ma jednej wielkości (od
    > 0% do 22%). Jeśli nie podadzą
    > ceny brutto to do spotkania z kasjerem nie wiesz czy wyjdziesz z towarem.
    > Określenie ceny powinno być jednoznaczne, a w cenie zawarty jest podatek VAT
    > (zgodnie z ustwą).

    Jasne, jasne...
    Tylko jak chciałem zainstalować gaz w samochodzie firmowym to się
    okazało, że ni cholery nie daje się porównać rzeczywistego kosztu dla
    firmy, bo każdy jeden upaprany mądrala na moje pytanie "ale jaka będzie
    cena netto?" odpowiadał mniej więcej tak "no... zapłaci Pan tyle ile
    powiedziałem i już nie trzeba nic dodawać".

    Hak był tylko w tym, że ci tańsi (o jakieś 10%) w ogóle nie byli
    płatnikami VAT, więc de facto kosztowałoby mnie to więcej.

    Pozdro
    --
    Borafu