    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: propaganda sukcesu
    Date: Sun, 24 Dec 2017 12:23:29 +0000

    W dniu 24.12.2017 o 10:07, j...@i...pl pisze:

    > Z czasu budowy wyłącza się okrsy zimowe. Czyli od 15 grudnia do
    > (chyba) 15 marca.

    ale to powinno być uwzględnione w kosztorysie, chyba że chwalimy się że
    oddane będzie w rok, nie mówiąc przy tym, że to rok równy 365 dniom
    pracującym :)

    > Nie mnie to oceniać, ale skoro Salini do ostatnich minut przeciągało
    > oddanie S8 to chyba jednak te karzy są za niskie. Dodam, że budowa
    > przeciągneła się o blisko pół roku. A tak naprawdę to jeszcze się nie
    > skończyła, bo do oddania zostały dwa węzły (Kobyłka i Wołomin) oraz
    > przebudowa wjazdu na nowy odcinek w okolicy Radzymina.

    wiele firm tak działa, bierze zlecenie mimo że nie mają takich zasobów
    (lub mają, ale można równolegle robić kolejne zlecenia), albo kary są
    niskie, choć najczęściej są wysokie, ale dla znajomych nie występują...

    > Z dostawami czego?

    czegokolwiek (zgaduję że materiały kupuje wykonawca, ale może kwestia
    dokumentacji, planów, uzgodnień itp.)

    Łukasz