    From: j...@i...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: propaganda sukcesu
    Date: Sun, 24 Dec 2017 11:07:34 +0100

    On Sun, 24 Dec 2017 10:00:02 +0000, ddddddddddddd <d...@f...pl>
    wrote:

    >Opóźnienia mogą brać się z trzech rzeczy:
    >1) terminy oddania nie uwzględniające warunków pogodowych - ale umowy
    >już tak

    Z czasu budowy wyłącza się okrsy zimowe. Czyli od 15 grudnia do
    (chyba) 15 marca.

    >2) na tyle niskie kary, że opłaca się przeciągać termin

    Nie mnie to oceniać, ale skoro Salini do ostatnich minut przeciągało
    oddanie S8 to chyba jednak te karzy są za niskie. Dodam, że budowa
    przeciągneła się o blisko pół roku. A tak naprawdę to jeszcze się nie
    skończyła, bo do oddania zostały dwa węzły (Kobyłka i Wołomin) oraz
    przebudowa wjazdu na nowy odcinek w okolicy Radzymina.

    >3) problemy z dostawami (w przypadku dostaw przez zamawiającego)

    Z dostawami czego?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06