eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaprośba o pomoc w ocenie poprawności wydrukuRe: prooba o pomoc w ocenie poprawnooci wydruku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.gigane
    ws.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.highwinds-me
    dia.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshos
    ting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sat, 26 Mar 2011 16:12:13 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: prooba o pomoc w ocenie poprawnooci wydruku
    In-Reply-To: <1...@4...com>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1103261559540.3456@quad>
    References: <ilj8kn$2oiu$1@newsread.aster.pl> <iljh6r$6ul$1@newsread.aster.pl>
    <d...@4...com>
    <ilmd26$s5u$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@k...googlegroups.com>
    <b...@m...googlegroups.com>
    <ilnsal$rk7$1@newsread.aster.pl>
    <1...@4...com>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 46
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1301154485 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2455 83.15.167.123:61417
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:874730
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 16 Mar 2011, J.F. wrote:

    > On Tue, 15 Mar 2011 15:15:48 +0100, M wrote:
    >> Ja mam bardzo proste rozwiazanie sytuacji - kupilem przez internet,

    Ależ nie.
    Zamówiłeś przez internet *usługę*.
    Inna ustawa. Podsumowanie Henry(k)a jest dobre ;)
    (z gotowych rzeczu kupiłeś papier i barwnik, reszta to była usługa).

    >> wszystko ustalane mailowo etc - mam 3 miesiace na zwrot produktu bez
    >> podawania przyczyny (nie poinformowano mnie o tej mozliwosci, wiec
    >> zamiast 10 dni jest 3 miesiace).
    >
    > A to twoje zdjecie czy ich ?
    >
    > Nie czytalem ustawy pod tym wzgledem, ale to chyba byloby jakies
    > przegiecie gdyby klient mogl zamowic wydruk na specjalne zamowienie

    Byłoby.
    A ustawę polecam ;), przyjmując iż zakup był konsumencki:

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=332
    +++
    Umowy zawierane na odległość
    +++
    3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    zawartej na odległoœć nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    1) ąwiadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem
    terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
    [...]
    4) ąwiadczeń o właąciwoąciach okreąlonych przez konsumenta w złożonym
    przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobš,
    [...]

    Oba punkty wyłączające są spełnione, można sobie wybrać :)
    (klient może się rozmyślić *PRZED* rozpoczęciem wykonywania umowy,
    za to co zrobiono *do* wypowiedzenia wypadnie mu zapłacić).

    BTW:
    IMVHO - acz nie zaprzeczam, że łatwo być mądrym po szkodzie - pytanie
    jest o ustalone w umowie zakres tolerancji i sposób pomiaru koloru.
    Wg KC - jeśli strony nie umówiły się inaczej należy się "przecietna
    jakość", a to zachęcająco nie wygląda.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: