  • 1. Data: 2009-12-01 20:18:05
    Temat: promocje w c+/ przeglad
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam,
    pamieta ktos jak wygladaja promocje w c+ na przestrzeni

    np. ostatnich 2 lat?
    chodzi mi o tendecje - oferta/cena/mozliwosci

    dzieki
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-12-01 22:13:07
    Temat: Re: promocje w c+/ przeglad
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > pamieta ktos jak wygladaja promocje w c+ na przestrzeni
    >
    > np. ostatnich 2 lat?

    Najlepsza była oferta z Canal+ za friko przez cały okres umowy - jakieś
    12-14 miesięcy temu.
    Potem było cienko, max to 50% zniżki przez niepełną umowę.
    No i teraz jest nieźle - 50% zniżki na całość, plus hd za darmo przez cały
    okres umowy, do tego telewizor za 1 zł.

    Generalnie - najlepsze są promocje przed gwiazdką.

  • 3. Data: 2009-12-01 23:11:44
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

> [...]
    > Potem było cienko, max to 50% zniżki przez niepełną umowę.
    > No i teraz jest nieźle - 50% zniżki na całość, plus hd za darmo przez cały

    Do mnie jakoś nie trafia ta promocja z tv za 1 zł
    Przeraza mnie wizja 100 zł rachunku :-) bez sensu że jest obowiązkowy
    canal+ - ludzie poza łapu capu nic tam nie ma, hbo taka sama wielka lipa.
    Dlatego ta promocja to dla mnie trochę taki zakup tv na raty. A jeszcze ten
    multiroom z ciekaniem po całym domu co 6 godzin żeby naładować zupełnie mnie
    zniechęcił.

    Natomiast w grudniu ma się pojawić nowy dekoder - i to może być ciekawe bo
    ten pvr jest delikatnie mówiąc niezbyt udany imho - głośny, wolny i się
    zawiesza.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 4. Data: 2009-12-02 08:23:13
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Do mnie jakoś nie trafia ta promocja z tv za 1 zł
    > Przeraza mnie wizja 100 zł rachunku :-) bez sensu że jest obowiązkowy
    > canal+ - ludzie poza łapu capu nic tam nie ma,

    to juz kwestai gustu, trzy kanały canal + to jedyna rzecz ktora trzyma
    tam setki tysiecy abonentow.

  • 5. Data: 2009-12-05 16:42:05
    Od: "wiochmen" <w...@t...pl>

    wiadomości news:hf44de$qif$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hf3tlt$75k$1@news.onet.pl...

    > Najlepsza była oferta z Canal+ za friko przez cały okres umowy -
    > jakieś 12-14 miesięcy temu.

    Ta promocja jest powtórzona dla dotychczasowych abonentów.
    Mam podstawowy i canal+ za 29 zł miesięcznie.

  • 6. Data: 2009-12-05 17:15:55
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Ta promocja jest powtórzona dla dotychczasowych abonentów.
    > Mam podstawowy i canal+ za 29 zł miesięcznie.

    chcesz powiedziec ze masz canal+ friko przez 12miesiecy i podstawowy
    za pol ceny przez cale abo ? Nie slyszalem zeby dawali komus takie
    propozycje na przedluzenie.

  • 7. Data: 2009-12-05 17:26:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wiochmen" <w...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ta promocja jest powtórzona dla dotychczasowych abonentów.

    ????

    > Mam podstawowy i canal+ za 29 zł miesięcznie.

    Na jak długo?

  • 8. Data: 2009-12-05 17:28:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Ta promocja jest powtórzona dla dotychczasowych abonentów.
    > Mam podstawowy i canal+ za 29 zł miesięcznie.

    >chcesz powiedziec ze masz canal+ friko przez 12miesiecy i podstawowy
    >za pol ceny przez cale abo ?

    Jak znam życie to ma podstawowy oraz Canal+, oba za 50% ceny.
    Co mniej więcej daje tyle samo kwotowo i zgadza się z obecnymi promocjami.
    Ale czy na pewno na zawsze, a nie na x miesięcy w przypadku C+?

  • 9. Data: 2009-12-05 17:41:05
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Jak znam ycie to ma podstawowy oraz Canal+, oba za 50% ceny.
    > Co mniej wi cej daje tyle samo kwotowo i zgadza si z obecnymi promocjami.
    > Ale czy na pewno na zawsze, a nie na x miesi cy w przypadku C+?

    gdyby dawali do konca abo to sam bym przedłużył, ale nie dają. Chociaz
    pewnie czeka mnie telefon od nich bo polecony z wypowiedzeniem juz w
    drodze.

  • 10. Data: 2009-12-07 21:53:36
    Od: "wiochmen" <w...@t...pl>

    wiadomości news:hfe54n$4v8$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "wiochmen" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ????

    > Na jak długo?
    Żeby było jasne:
    Umowa przedłużona na 18 miesięcy wchodzi od 1 stycznia (stara
    obowiązywała do 31 stycznia,
    czyli została skrócona o miesiąc).
    Pakiet podstawowy 29zł przez cały okres umowy.
    Pakiet Canal+ 100% zniżki przez cały okres umowy.
    Wynajem dekodera SD 0zł przez cały okres umowy