  • 1. Data: 2009-12-01 14:19:24
    Temat: Projektor mnoży rozdzielczość x2
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Jeśli nie ta grupa to sorry, ale nie mam pomysłu na inną ;)

    Jest sobie projektor BENQ PB6200.
    Działał sobie działał i nagle ni z tego ni z owego sie mu pochrzaniło. po
    podpięciu sygnału z komputera (D_SUB) wypisuje na ekranie że ma podpieta
    rozdzielczość 2x wieksza niż się mu podaje i ze nie obsługuje takiej.

    ja mu podaje 1024 x 768 a on mi pisze że ma 2048 x 1536 czy jakoś tak.
    Gdy mu zapodam 640 x 480 podaje 1280 x 760 i nie pyszczy, ale obrazu i tak
    nie wyświetla.
    Testowane na kilku laptopach i 1 stacjonarnym
    Po podpięciu do wejścia composite sygnału z aparatu cyfrowego pokazuje
    zdjęcie ale gdzieś na 1/6 ekranu.

    Jakies wizje pomysły czy na złom / na części - wyświecił na razie jakieś 350
    godzin, choć ma chyba ze 3 lata

    Chodzi mi po głowie jakiś przeplot, ale w menu nie spotkałem nic co by można
    przestawić.

    pitpull