  • 1. Data: 2010-12-18 07:19:34
    Temat: promocje poświąteczne
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Do świąt juz mniej niż tydzień - chyba nikt z nowoscią nie wyskoczy.
    Multiroom w C+ - nie dlamnnie. Powiedzcie proszę, czy po nowym roku będą
    jakieś promocje? (na podstawie poprzednichlat) Gadałem z panią w
    supermarkecie sprzedającą c+. Ona jest zdania ze raczej tak, bo jeśli
    nie, to przez 3 miesiace nic nie sprzeda....

    ToMasz

  • 2. Data: 2010-12-18 08:49:29
    Temat: Re: promocje poświąteczne
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.12.2010 08:19, ToMasz pisze:
> [...]
    > supermarkecie sprzedającą c+. Ona jest zdania ze raczej tak, bo jeśli
    > nie, to przez 3 miesiace nic nie sprzeda....

    świateczne promocje zaczynają się w listopadzie.
    teraz nie mają co wprowadzać.

    --
    ozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-12-18 13:35:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pawell32 pisze:

    > świateczne promocje zaczynają się w listopadzie.
    > teraz nie mają co wprowadzać.

    w listopadzie to promocje dla jeleni. niemalże w ostatnim tygodniu
    pojawiły sie olbrzymie udogodnienia w multiroom w "n" i "C+". Wart było
    poczekać.

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-12-18 14:15:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.12.2010 14:35, ToMasz pisze:

    > w listopadzie to promocje dla jeleni. niemalże w ostatnim tygodniu
    > pojawiły sie olbrzymie udogodnienia w multiroom w "n" i "C+". Wart było
    > poczekać.

    co Ty gadasz?
    oferta świateczna musi być wcześniej przygotowana i dobrze przemyslana.
    multiroom w n wyszedł teraz, bo dopiero byli w stanie go uruchomić,
    a pracowali nad nim od dawna. jakby byli gotowi to wyszedłby w
    listopadzie jak wszyskie promocje.
    w c+ istnieje już od zeszłego roku, a teraz pewnie skończyły im
    się urządzenia i dają dwie karty (choć jeszcze nie widziałem), ale
    w rok temu tak było.
    co innego jest wykruszają się im klienci, więc miękną i dają więcej.
    tak jest z tymi, którym się kończy umowa.
    znajomemu już dają pvr za 1 zł na własność.

  • 5. Data: 2010-12-18 14:45:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pawell32 pisze:

> [...]
    > w c+ istnieje już od zeszłego roku, a teraz pewnie skończyły im
    > się urządzenia i dają dwie karty (choć jeszcze nie widziałem), ale
    Wiem ze masz ogromną wiedzę i doświadczenie, ale i tak w to niewierze.
    Tak jak operatorzy GSM - chcieć to móc. jak "nie mogą" - to znaczy ze
    niechcą albo sie nie starają.

    > co innego jest wykruszają się im klienci, więc miękną i dają więcej.
    > tak jest z tymi, którym się kończy umowa.
    > znajomemu już dają pvr za 1 zł na własność.

    znowu sie kłania baza abonentów którzy chcą zrezygnować - i baza
    oczekujacych. ja jestem pierwszy chętny na c+ na parę miesięcy

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-12-18 15:14:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.12.2010 15:45, ToMasz pisze:

    > znowu sie kłania baza abonentów którzy chcą zrezygnować - i baza
    > oczekujacych. ja jestem pierwszy chętny na c+ na parę miesięcy

    to na co czekasz?

  • 7. Data: 2010-12-18 17:15:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > tak jest z tymi, którym się kończy umowa.
    > znajomemu już dają pvr za 1 zł na własność.

    Na pewno dobrze zrozumiał?

  • 8. Data: 2010-12-18 20:56:41
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Na pewno dobrze zrozumiał?

    wątpię :)
    pewnie za 1 zł dzierżawa na cały okres umowy
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-12-18 21:05:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wątpię :)
    > pewnie za 1 zł dzierżawa na cały okres umowy

    Też tak podejrzewam.

  • 10. Data: 2010-12-18 21:41:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *pawell32* napisał(-a):

    > znajomemu już dają pvr za 1 zł na własność.

    W C+?? Nie wierzę. Nawet bym nie uwierzył jakby to dotyczyło Ciebie, a
    nie Twojego znajomego...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675