    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: promocje poświąteczne
    Date: Sat, 18 Dec 2010 15:45:27 +0100

    pawell32 pisze:

    > co Ty gadasz?
    > oferta świateczna musi być wcześniej przygotowana i dobrze przemyslana.
    > multiroom w n wyszedł teraz, bo dopiero byli w stanie go uruchomić,
    > a pracowali nad nim od dawna. jakby byli gotowi to wyszedłby w
    > listopadzie jak wszyskie promocje.
    > w c+ istnieje już od zeszłego roku, a teraz pewnie skończyły im
    > się urządzenia i dają dwie karty (choć jeszcze nie widziałem), ale
    > w rok temu tak było.
    Wiem ze masz ogromną wiedzę i doświadczenie, ale i tak w to niewierze.
    Tak jak operatorzy GSM - chcieć to móc. jak "nie mogą" - to znaczy ze
    niechcą albo sie nie starają.

    > co innego jest wykruszają się im klienci, więc miękną i dają więcej.
    > tak jest z tymi, którym się kończy umowa.
    > znajomemu już dają pvr za 1 zł na własność.

    znowu sie kłania baza abonentów którzy chcą zrezygnować - i baza
    oczekujacych. ja jestem pierwszy chętny na c+ na parę miesięcy

    ToMasz