  • Data: 2011-07-05 22:41:09
    Temat: Re: promieniowanie w Japonii a sprzet z importu?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iuv5st$kul$1@news.onet.pl...

    > Powiedz to tym, co mieszkają na terenach o naturalnej promieniotwórczości
    > wyższej od tej z dzisiejszego Czarnobyla.
    > Albo im nie mów, bo się jeszcze pochorują :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
    > /godzenie się z tradycją boli niepokornych/

    Czy to tak trudno pokumać, że radon akumuluje się w ułamku procenta, a jod w
    100, cez i stront jakoś w 100 i 30%.
    To raz.
    A to, że radon jest niebezpieczny, i na jego obecność bada się m.in. piwnice
    i wodę - to dwa.

    Może dla odmiany, jak w knajpie zobaczysz kogoś, kto nakłada Ci jedzenie
    obsyfionymi łapami na niedomyty talerz - pamiętaj, że w jogurcie i tak masz
    więcej bakterii.