  • Data: 2010-05-24 13:40:52
    Temat: Re: projekty na konkurs mazdy
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "rumun" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:60b5.0000014d.4bfa56a1@newsgate.onet.pl...
    > hej, bierzecie udział w konkursie mazda design? moglibyście zagłosować na
    > ten
    > projekt http://www.mazdadesign.pl/praca,187.html ? mimimi :)
    > jeśli sami macie swoje pomysły, to się mogę odwdzięczyc i też oddać głos
    > :)

    To ma byc w podlodze, czy zakladasz ze pasazer po srodku bedzie karlem?

    Poza tym zdaje sie, ze cos takiego juz funkcjonuje pod nazwa lodowka
    turystyczna do kupienia w kazdym markecie. Osobiscie nie korzystalem z niej
    jeszcze nigdy (wygodniej i taniej zapakowac jedzenie na piknik do torby na
    mrozonki). Pytanie, czy cos zajmujace sporo miejsca w samochodzie a uzywane
    sporadycznie przez 0.01% klientow jest sens wogole montowac?

    Pozdrawiam
    Kamil