  • Data: 2014-05-21 13:35:42
    Temat: Re: programowanie jako gra rpg
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    to co mi przychodzi do glowy to to ze mozna by przyznac pewne tytuły dla odpowiednich
    stopni umiejętnosci - mozna by tez zrobic rodzaj kwalifikacji dla umiejetnosci danych
    poziomów (teoretycznie mz daloby sie sprawdzić poziom jakimis testami choc nie byloby
    to moze do konca sprawiedliwe ale gdyby to zrobic w miare dobrze cos by jednak
    mówiło)

    pozatym tych gałezi rozwiniec w programowaniu jest naprawde dużo jakby drobiazgowo
    sie doliczyć to pewnie kilka tysiecy, choć są pewne głowne

    mozna tez by wprowadzić inne atrybuty np tymczasowej
    sprawnosci charakterystyczne dla erpegów (np hp, tymczasowy poziom zdrowia - co ja
    mam bardzo niskie
    jak na dany moment albo mp (mana points) tymczasowy
    poziom koncentracji i motywacji (co tez mam bardzo niskie w danym momencie - tak ze
    mimo paru leweli
    nie moge ruszyć ręką

    w przeciwienstwie do zwyklego erpega warto zauwazyc ze w tej grze poczatkujacy
    startują z zerowymi lewelami ale z najwiekszą maną (czesto sporą koncentracją i
    gigantyczna motywacją) a z czasem ona nie rosnie (jak w zwyklym erpegu) tylko spada