  • 1. Data: 2011-05-07 10:24:02
    Temat: programowanie flasha
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam pytanie z racji małego ruchu na grupie, mam kilka sztuk AT29C010A, część
    z nich programuje się dobrze, a cześć wywala błędy weryfikacji, odesłałem do
    sprzedawcy, a ten twierdzi, że sprawdził wszystkie i żadnych błędów jego
    programator nie wykrył... pytanie: czy mój programator może być uszkodzony?
    a może Ktoś miał taki przypadek i wie o co chodzi?

  • 2. Data: 2011-05-07 11:33:25
    Temat: Re: programowanie flasha
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > żadnych błędów jego programator nie wykrył... pytanie: czy mój
    > programator może być uszkodzony? a może Ktoś miał taki przypadek i wie o

    Sprawdzałeś kilkukrotnie? Czy błąd powstaje pod tym samym adresem czy
    pod różnymi??

    Generalnie może się zdarzyć, że programator coś przekręca... mi się tak
    działo przy programowaniu AVRów przez SPI. Przy zbyt długich kablach na
    przykład, zbyt dużych prędkościach, złych napięciach... Dochodziło do
    przekłamań przy programowaniu albo nawet weryfikacji.
    Faktem jest, że wówczas, kilkukrotne powtórzenie zapisu sprawiało, że
    błąd (weryfikacja była do pierwszego błędu) zmieniał swój adres albo
    znikał wcale...
    Dlatego nie wykluczałbym programatora, choć zapewne programujesz to w
    podstawce, a nie "w systemie" ;)...
    Czym to programujesz??

    Konop

  • 3. Data: 2011-05-07 12:06:23
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Czym to programujesz??

    vellon vp-180, zasilanie z USB może powinienem dołączyć zasilacz,
    błędy zawsze w tym samym miejscu, ale w różnych układach różne adresy...

  • 4. Data: 2011-05-08 18:44:29
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > vellon vp-180, zasilanie z USB może powinienem dołączyć zasilacz,
    > błędy zawsze w tym samym miejscu, ale w różnych układach różne adresy...

    co ciekawe, jak wpiszę mu wszędzie 55h lub AAh to weryfikacja nie wykazuje
    błędów...

  • 5. Data: 2011-05-10 18:23:36
    Od: "Decter" <d...@o...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iq6oae$81d$1@news.onet.pl...

    > co ciekawe, jak wpiszę mu wszędzie 55h lub AAh to weryfikacja nie wykazuje
    > błędów...

    Najpierw skasuj na FF a potem programuj