  • 1. Data: 2011-05-05 16:24:41
    Temat: montaż SMD
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zna Ktoś pewnego i dostępnego amatorsko montera SMD?
    zaryzykowałem jednego z allegro, ale partanina totalna i już jestem w
    plecy...

    czy istnieją goście którzy potrafią poprawić spierniczone płytki?
    chodzi o wylutowanie podstaki SMD PLCC i ponowne poprawne jej wlutowanie...

  • 2. Data: 2011-05-05 17:14:09
    Temat: Re: montaż SMD
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > zna Ktoś pewnego i dostępnego amatorsko montera SMD?

    To jest tzw. oksymoron :)
    Albo pewnego albo amatorskiego (czytaj - za grosze).

    > zaryzykowałem jednego z allegro, ale partanina totalna i już jestem w plecy...

    No bo własnie jak już wspomniałem...

  • 3. Data: 2011-05-05 17:33:49
    Od: Zakarm <t...@s...com>

> [...]
    >
    > czy istnieją goście którzy potrafią poprawić spierniczone płytki?
    > chodzi o wylutowanie podstaki SMD PLCC i ponowne poprawne jej wlutowanie...

    Zle polutowac PLCC to trzeba miec talent.

    :):):):)

  • 4. Data: 2011-05-05 18:38:35
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" napisał w wiadomości grup

    >zna Ktoś pewnego i dostępnego amatorsko montera SMD?

    napisz na priv

  • 5. Data: 2011-05-05 19:41:24
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 05.05.2011 18:24, identifikator: 20040501 pisze:
    > czy istnieją goście którzy potrafią poprawić spierniczone płytki?
    > chodzi o wylutowanie podstaki SMD PLCC i ponowne poprawne jej wlutowanie...

    Pewnie. Opisz co dokładnie potrzeba na mail.

    Michoo

  • 6. Data: 2011-05-06 14:41:42
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    > Zle polutowac PLCC to trzeba miec talent.

    Etam . to az 4 rozne mozliwosci jesli by pominac wciecie :)
    Klienci nie sa nieomylni i jak to napisal M.Dzwonnik przygotowac papiery trzeba
    umiec , co nie znaczy ze trzeba montowac na slepo tylko co watpliwe wyjasnic :)

  • 7. Data: 2011-05-08 22:55:12
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 06/05/2011 15:41, nenik wrote:

    > Etam . to az 4 rozne mozliwosci jesli by pominac wciecie :)

    Wiecej... testowalismy kilku technikow (no... lutowaczy) i jeden
    "pomylil sie" o 2 piny w poziomie i jeden pin w pionie. Lupa oraz
    mikroskop byly na tym samym stole co lutowal. Ech...

    > Klienci nie sa nieomylni i jak to napisal M.Dzwonnik przygotowac papiery trzeba
    > umiec , co nie znaczy ze trzeba montowac na slepo tylko co watpliwe wyjasnic :)

    Cos tam probowal mowic - za bardzo juz nie sluchalem.

    --
    Jerry1111