    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: programowanie flasha
    Date: Sat, 07 May 2011 13:33:25 +0200

    > mam pytanie z racji małego ruchu na grupie, mam kilka sztuk AT29C010A,
    > część z nich programuje się dobrze, a cześć wywala błędy weryfikacji,
    > odesłałem do sprzedawcy, a ten twierdzi, że sprawdził wszystkie i
    > żadnych błędów jego programator nie wykrył... pytanie: czy mój
    > programator może być uszkodzony? a może Ktoś miał taki przypadek i wie o
    > co chodzi?

    Sprawdzałeś kilkukrotnie? Czy błąd powstaje pod tym samym adresem czy
    pod różnymi??

    Generalnie może się zdarzyć, że programator coś przekręca... mi się tak
    działo przy programowaniu AVRów przez SPI. Przy zbyt długich kablach na
    przykład, zbyt dużych prędkościach, złych napięciach... Dochodziło do
    przekłamań przy programowaniu albo nawet weryfikacji.
    Faktem jest, że wówczas, kilkukrotne powtórzenie zapisu sprawiało, że
    błąd (weryfikacja była do pierwszego błędu) zmieniał swój adres albo
    znikał wcale...
    Dlatego nie wykluczałbym programatora, choć zapewne programujesz to w
    podstawce, a nie "w systemie" ;)...
    Czym to programujesz??

    Konop