  • Data: 2014-05-04 07:43:20
    Temat: Re: program konsolowy
    Od: Robert Winkler <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-03 21:48, tusk, donald tusk pisze:
    > ogólnie jestem przerażony, po 5 dniach szukania i przekopywania się
    > przed masę syfu, stwierdzam, że nie ma żadnej wartościowej
    > dokumentacji... (poza tymi linkami której mi podaliście)... niby coś
    > jest o Win32API, ale nie kompletne jakieś wyrwane z całości fragmenty...
    > MSDN niby zawiera jakiś opis, ale słaby nie poopisywany, bez zakładek i
    > odnośników... nawet znalazłem w MSDN opis Visuala, ale tez się nie
    > zgadza (VS 6.0)... makabra z masakrą...

    Czego się spodziewasz? Visual Studio 6 to wersja
    pochodząca z poprzedniego stulecia,
    z czasów kiedy Windows nie był nawet systemem operacyjnym
    ale jedynie graficzna nakładką na DOSa,
    lata przed powstaniem pierwszych użytkowych wersji sytemu Windows,
    czyli przed premierą Windows 2000 czy też XP.

    (No prawda istniał już wtedy już Windows NT 4.0
    ale używany był raczej tylko na serwerach.)

    Dokumentacja dostępna online dotyczy w większości
    nowych wersji Visuala i aktualnie wspieranych produktów.

    Jedyne sensowne źródło informacji, w przypadku tak starej wersji Visuala
    to dystrybuowane na 3 płytach CD wersje MSDN Library.
    Przy czym należy pamiętać, że dla subskrybentów MSDNa
    co kwartał były dostępne aktualizacje.
    Jest to ważne, bo dokumentacja zmieniała się w czasie,
    wraz z pojawianiem się kolejnych systemów operacyjnych,
    oraz kolejnych Service Packów dla samego Visuala.
    Wersja z sierpnia 2001 roku to chyba ostatnia jaką
    można było sensownie używać z Visual Studio 6.0

    /Robert