    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: program konsolowy
    Date: Wed, 30 Apr 2014 09:40:37 +0000 (UTC)

    On 2014-04-30, Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:

    > Pytasz w guście "Jak się nauczyć jeździć po szosie?".
    >
    > Pytanie pierwsze - czemu pod Windows? Może możesz na innym systemie?
    > Drugie - jakiego rodzaju programy chcesz pisać?
    > Trzecie - jakie języki programowania znasz lub chciałbyś poznać?

    Pomijając fakt, że OP to awanturnik, którego posty są mało dorzeczne (za
    dużo ordynarnych aluzji politycznych), to pytanie początkującego o to
    których technik chce się nauczyć jest nie na miejscu; nie będzie umiał
    odpowiedzieć, bo nie ma perspektywy.

    Początkującemu nie powinno się moim zdaniem dawać tak szczegółowego
    wyboru, tylko autorytatywnie wybrać za niego jakiś sensowny język.
    Gdy początkujący awansuje na amatora, to będzie już dysponować wiedzą
    wystarczającą do dokonania mniej więcej świadomego wyboru.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot