    From: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: program do zapisywania zdj?? z www
    Date: Thu, 19 May 2011 02:56:48 +0200

    > No ale print screen zapisuje caly ekran, potem trzeba wycinac z programu
    > graf. wklejac jak nowe foto, za duzo roboty. Potrzebuje szybszego sposobu,
    > aby od razu mozna zapisac na dysk tylko fotkę.

    Dużo programów graficznych oferuje screenshoty działające na zasadzie
    zaznaczania obszaru, może nawet są takie pluginy do Firefoxa. Z tymi
    niezapisywalnymi fotami chodzi o to, że właściciele nie chcą, by były one
    zapisywane, więc korzystają z podstępnych metod oszukujących przeglądarkę i
    ona właściwie nie wie, że tam jest zdjęcie, tylko wie, że jest jakiś skrypt.
    Ten skrypt wyświetla zdjęcie, ale przeglądarka już tego nie wie. Równie
    dobrze mogłoby to być okienko wyszukiwania. Podsumowując co chcę przekazać -
    w 80% przypadków jedynym rozwiązaniem jest ręczne zakreślenie obszaru, który
    chcemy zapisać w postaci obrazu.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl