  • Data: 2012-02-21 21:50:55
    Temat: Re: procedura tworzenia program w
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/02/2012 21:38, Wojciech Jaczewski wrote:

    > Włącza się jakieś urządzenie, które mogło być ileś dni wyłączone, więc ma
    > zegar rozsynchronizowany o kilka minut. Synchronizacja nastąpi wtedy, gdy
    > będzie łączność z internetem, a ta może być od razu, a może za pół godziny.
    >
    > Nie mogę w takim przypadku używać pthread_cond_timedwait, bo zamiast
    > poczekać planowane np. 5 sekund, raz poczeka mi 0 sekund a raz 5 minut.

    Ale pthread_cond_timedwait nie jest po to, żeby odmierzać czas!

    > I w ten sposób zwiększyć komplikację programu, bo pojawia się więcej
    > równoległych wątków niż byłoby w wersji z potokami/gniazdami.

    Większa ilość wątków nie oznacza większej komplikacji - te wątki są
    zresztą bardzo proste. A ponieważ - zwłaszcza jeśli się martwisz o
    komplikację programu - masz to schowane za warstwą abstrakcji, to nie
    robi to żadnej różnicy - po prostu tworzysz Warunek i rejestrujesz
    Zdarzenia, które powodują jego spełnienie.