    From: Sławek Lipowski <s...@l...org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: problemy z łączami zagranicznymi?
    Date: Tue, 30 Jun 2009 16:23:40 +0200

    Lukasz Trabinski pisze:

    > Google czy YouTube?

    Nie czuje idei... Jednego i drugiego. YouTube nie należy do google?

    > Jaki IP pojawia się w momencie odpalenia filmu

    W tym momencie chodziło mi akurat o domeny youtube.com i
    www.youtube.com. Na pierwszej mam spore opóźnienia (mtr, ping), a na 2ga
    jestem przekierowywany, gdy wchodzę na youtube i strony mulą. Nie
    ładowałem filmików nawet, samo załadowanie strony głównej się już ślimaczy.

    lipa@laptop:~$ host youtube.com
    youtube.com has address 208.117.236.69
    youtube.com has address 208.65.153.238
    youtube.com mail is handled by 10 sjl-mbox1.sjl.youtube.com.
    lipa@laptop:~$ host www.youtube.com
    www.youtube.com is an alias for youtube.l.google.com.
    youtube.l.google.com is an alias for youtube-ui.l.google.com.
    youtube-ui.l.google.com has address 209.85.129.100
    youtube-ui.l.google.com has address 209.85.129.101
    youtube-ui.l.google.com has address 209.85.129.102
    lipa@laptop:~$

    > z youtube? Połóż zupełnie problematyczną sesję i sprawdź wtedy, jeśli
    > nie potrafisz sterować ruchem powrotnym.

    Położenie sesji... Szef by sie ucieszył... :) Nie mam problematycznej
    sesji. Mam cały czas tą samą trasę od siebie do googla, dziwnie się robi
    dopiero w okolicy googla.

    W jaki niby sposób miałbym sterować ruchem powrotnym? Jak zmusić tylko i
    wyłącznie ruch z google do wpadania do mnie wybranym łączem?

    --
    Sławek Lipowski