  • Data: 2009-07-02 21:04:35
    Temat: Re: problemy z ł
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr KUCHARSKI pisze:

    > Znaczy nie masz 2+ łącz i BGP?
    >
    > p.

    Ja nie mam, firma ma x3 łącze z BGP. Mimo wszystko z powodów różnych
    ciężko to zrobić niezauważenie. Mamy na tyle czułe systemy i na tyle
    duży ruch, że zawsze to widać przynajmniej w statystykach i logach
    czulszych usług. Potem jest marudzenie, że wyniki zapewne dlatego są
    gorsze, że IT coś grzebie... I tak 24h na dobę i 7dni w tygodniu z
    wszystkim trzeba niestety jak z jajkiem...

    --
    Sławek Lipowski