  • Data: 2011-01-27 09:31:14
    Temat: Re: problem ze startem XP
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co dokładnie przerabiałeś ?

    W tej chwili to nie mogę nawet zainstalować Windows od
    nowa. Znaczy nawet na całkiem nowym, czystym dysku.
    Stare dyski odłączone. Najpierw po starcie instalatora
    na dole ekranu, na pasku pojawiały się pliki, które
    wczytywał i... po chwili czarny ekran z kursorem
    w lewymm górnym rogu, wisi....
    Wyjąłem jedną kość pamięci (1GB) została druga (2GB).
    Instalator poszedł trochę dalej. Doszedł do trybu graficznego
    i zatrzymuje się przy instalowaniu sprzętu (34 minuty do końca
    instalacji) i wisi...
    Teraz wyjmę kartę dźwiękową i kolejna próba.
    Aaaa, w Biosie przywróciłem wartości fabryczne.
    Takich dziwów to jeszcze nie miałem.

    Szymon