  • Data: 2011-01-27 10:23:43
    Temat: Re: problem ze startem XP
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A karta graficzna jakas wypasiona ?
    >
    > Dyski w trybie zgodności ustawione w biosie ?

    Karta spokojna jakaś GF9500GT.
    Zadziałało wyjęcie karty dźwiękowej :)
    Zainstalowałem system. Wstawiłem z powrotem
    wyjętą pamięć. Jak się sformatuje druga partycja
    nowego dyski spróbuję podłączyć dwa stare dyski.
    zobaczymy co będzie.
    Tylko nie wiem dlaczego nowy dysk został oznaczony jako
    "I", żadne inne nie były wpięte. Literkami C, D etc poznaczył
    dyski wymienne (USB)..

    Szymon