  • Data: 2009-10-07 14:12:09
    Temat: Re: problem z znikajacymi plikami RAW
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > o co może chodzic?
    > pawel

    O, tez tak miałem czasami -
    IDENTYCZNE dokładnie wzorki.

    też dlugo nie mogłem dojść, o co chodzi,
    najpierw myslałem, że to wina karty pamięci,
    ale w końcu wydedukowałem jakoś,
    że to chyba USB, na drodze: kable - czytnik - dyski

    Przy jakichs kombinacjach kabli i dysków zewn. USB,
    przy zgrywaniu zdjęć tak mi własnie psuło częściej,
    niż na innych kombinacjach.
    Ale na 100% nie doszedłem co i jak.

    Jakiś czas temu efekt zniknął - między innymi
    wymieniłem czytnik kart na inny, bo stary padł sam z siebie.

    pozdrawiam
    Witek