eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyproblem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi › Re: problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.d
    e!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    Date: Wed, 21 May 2014 22:05:13 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi
    References: <537c7c6f$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <lli2ns$plg$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <lli2ns$plg$1@speranza.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 140521-0, 2014-05-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 22
    Message-ID: <537d06f5$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.80.110
    X-Trace: 1400702709 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2232 83.27.80.110:53623
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533693
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-21 13:29, Marek pisze:
    > On 21.05.2014 12:14, hisjusz wrote:
    >> Samochód Polo 6n2 1.4 tdi 2000r. Mam problem z włączeniem biegu przy
    >> redukcji z 3 na 2. Problem wydaje się słabnąć z długością podróży, to
    >> znaczy pierwsze 3 km jest ciężko albo w ogóle się nie da wbić biegu z 3
    >> na 2, po 3 km redukcja wychodzi coraz łatwiej. W skrzyni dwa lata temu
    >> zmieniany był synchronizator 3 biegu. Przed zmianą synchronizatora
    >> najpierw był problem z wbijaniem 3 biegu a finalnie w ogóle nie dało się
    >> go włączać. Pan po wymianie synchronizatora twierdził że kółeczko
    >> synchronizacji będzie działać do końca żywota samochodu(30 000 temu)
    >> Jednym z podejrzanych występowania problemu z redukcją jest olej w
    >> skrzyni biegów. Widziałem wycieki więc jadąc do mechanika napisałem na
    >> kartce do sprawdzenia okolice skrzyni biegów. Samochód z warsztatu
    >> odbierała inna osoba stąd nie wiadomo co zostało zrobione. Wydaje mi
    >> się, może to zbieg okoliczności, że od wizyty u mechanika występuje
    >> problem z redukcją.
    >>
    >> Jakie pomysły przyczyny ma grupa?
    >
    > Malo oleju albo zly olej?
    >
    Czy tak się może przedstawiać awaria synchronizatora?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: