  • Data: 2010-10-28 20:20:32
    Temat: Re: problem z obijaniem drzwi
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz" napisał:

    > Szukam jakichś listw, najlepiej elastycznych, może z gumy które
    > stanowiłyby ochronę dla rogów. Widuję takie które są montowane wzdłuż
    > linii nadwozia, ale za grosz nie ma to nic wspólnego z estetyką.
    > Jeżeli ktoś widział listwy, które można zamontować bezpośrednio na
    > rogi drzwi to prosiłbym o namiar.

    Znalazłem tylko czarne:
    http://allegro.pl/odbojnik-stic-plus-na-drzwi-i-rant
    y-2x65cm-czarny-i1286542499.html
    lub carbon:
    http://allegro.pl/listwa-na-ranty-carbon-2x67-cm-2x8
    7cm-odbojnik-i1280589394.html

    Kiedyś widziałem takie przezroczyste na samochodzie i wyglądało naprawdę
    bardzo estetycznie. Kupione w jakimś hipermarkecie.

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!