  • Data: 2011-01-14 02:49:54
    Temat: Re: problem z kamerą CANON MV500i...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nic, spróbuję nasmarować zgodnie z instrukcją serwisową DMC, i
    > zobaczymy.

    No więc niestety - po ciężkiej walce nasmarowałem mechanizm, potem
    oczywiście poskładałem źle (bez zgrania pozycji "kółeczek") , dopiero po
    ponownym złożeniu wg. serwisówki DMC mechanika zadziałała poprawnie - ale
    niestety efekt pozostał. Kilka razy udało mi się przewinąc kasetę , a potem
    to samo "remove cassette".
    W dodatku mimo - jak mi się wydaje - zachowania wszelkiej ostrożności ,
    pracy na macie antystatycznej itp. udało mi się zepsuć coś, i teraz kamera w
    pozycji REC się nie włącza - znalazłem spalony bezpiecznik FU3201,
    wymieniłem - ale mimo to , przy próbie włączenia na REC kamera wyłącza się,
    i żeby włączyć ponownie trzeba wyjąć akumulator. Na szczęście działa w
    trybie PLAY, czyli (mam nadzieję) będzie można wrzucić sygnał do kamery i
    dalej na DV OUT, bo do tego chciałem jej też użyć - czyli jako interface
    między innymi urządzeniami video, a komputerem.

    Tak, że niestety, zamiast poprawić popsułem (a parę lat pracowałem w
    serwisie...i wydawało mi się, że jestem bardzo ostrożny...).
    Zatem - przestrzegam, i generalnie odradzam grzebanie w tym, bo bez
    doświadczenia koniec może być niemiły...