  • Data: 2010-05-01 18:22:34
    Temat: Re: problem z dvdrw w pc
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    identifikator: 20040501 wrote:

    > miałem jednego LG jakiś model z 30 na końcu, działał dobrze, aż pewnego
    > dnia zaczął stukać i tak mu już zostało, wymieniłem go na LG z 50 na
    > końcu, od pierwszego uruchomienia stuka

    Możliwe, że miałeś pecha i masz drugi uszkodzony. Też miałem
    uszkodzonego LG - padł po jakimś miesiącu od zakupu, więc poszedł do
    naprawy na gwarancji. Przyszedł nowy i to nawet wyższy model i działa do
    dziś - inna sprawa, że rzadko używany.
    Taka dziwna praca napędu kojarzy mi się z niestabilnym zasilaczem -
    miałem tak, że nie dało się zbootować systemu z CD-roma - zawsze się
    zawieszał, choć w różnym momencie. System uruchomiony z dysku działał
    normalnie, płyty też jakoś tam czytał. Ale ty zasilacz też
    podmieniałeś... chyba, że drugi też uszkodzony.

    Mirek.