  • 1. Data: 2010-02-03 13:20:26
    Temat: problem z Nokia n95
    Od: "sp9wlc" <t...@p...onet.pl>

    Witam mam problem z nokią n95, otóż przy nagrywaniu filmu lub oglądaniu zdjęci
    dłużej niż tylko chwilkę, telefon resetuje się. trzeba chwilke poczekać aż
    powstanie do trybu gotowości.
    Ktos mi podpowiedział że trzeba system przeładować, moje pytanie brzmi czy to
    prawda, czy ktos ładuje mnie w konia?
    z mojej wypowiedzi widać że jestem "zielony" w tym temacie i ta operację musze
    zlecić, stąd moje pytanie o trafność podpowiedzi.

    za każda informacje dziękuję i pozdrawiam, tomasz sp9wlc

  • 2. Data: 2010-02-03 14:02:40
    Temat: Re: problem z Nokia n95
    Od: "Aga R" <d...@S...pl>

> [...]
    > musze
    > zlecić, stąd moje pytanie o trafność podpowiedzi.

    podobna sytuacje miałem zmiana firmware-u pomogła

  • 3. Data: 2010-02-03 14:52:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "sp9wlc" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > za każda informacje dziękuję i pozdrawiam, tomasz sp9wlc

    1. Spróbuj wgrać nowsze oprogramowanie, jak radzi Ci Aga R.
    2. Format symbiana
    3. Przestać używać telefonu z symbianem (taki ich urok).

  • 4. Data: 2010-02-03 14:55:44
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał

    > 3. Przestać używać telefonu z symbianem (taki ich urok).

    Bzdura. Sam to wymyśliłeś, czy czerpiesz opinie osób nie ogarniajacych te
    telefony?

  • 5. Data: 2010-02-03 15:11:31
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-02-03 15:55, Tomek pisze:

    > Bzdura. Sam to wymy?li?e?, czy czerpiesz opinie osób nie ogarniajacych te
    > telefony?

    Wszystko po kolei. Z tym nieogarnianiem chyba też trafione, choć sam się
    do nich zalicza, skoro nie umie doradzić.

    "Taki jego (ich) urok" ;-)

    TG

  • 6. Data: 2010-02-03 15:15:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Bzdura. Sam to wymy?liłe?, czy czerpiesz opinie osób nie ogarniajacych te
    > telefony?

    Sam posiadam telefon z symbianem. Zanim odpowiesz skonfiguruj OE.

  • 7. Data: 2010-02-03 16:05:15
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał

    > Sam posiadam telefon z symbianem.

    Czyli nie ogarniasz. Bo ja od 6 lat nie mam żadnych problemów i formatowac nie
    muszę. Wystarczy instalować z głową.

  • 8. Data: 2010-02-03 16:33:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czyli nie ogarniasz. Bo ja od 6 lat nie mam żadnych problemów i formatowac nie
    > muszę. Wystarczy instalować z głową.

    Przypadek z wczoraj. Odpalone radio+opera mini. Po pewnym czasie radio samo się
    wyłączyło. Mam poinstalowane najważniejsze aplikacje. Nie testuję wszystkich
    aplikacji jak popadnie.

  • 9. Data: 2010-02-04 11:06:37
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 15:52:22 +0100, qwerty napisał(a):

    > 3. Przestać używać telefonu z symbianem (taki ich urok).

    Nie ma to jak uszczęśliwianie na siłę.