    From: "sp9wlc" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: problem z Nokia n95
    Date: Wed, 03 Feb 2010 14:20:26 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam mam problem z nokią n95, otóż przy nagrywaniu filmu lub oglądaniu zdjęci
    dłużej niż tylko chwilkę, telefon resetuje się. trzeba chwilke poczekać aż
    powstanie do trybu gotowości.
    Ktos mi podpowiedział że trzeba system przeładować, moje pytanie brzmi czy to
    prawda, czy ktos ładuje mnie w konia?
    z mojej wypowiedzi widać że jestem "zielony" w tym temacie i ta operację musze
    zlecić, stąd moje pytanie o trafność podpowiedzi.

    za każda informacje dziękuję i pozdrawiam, tomasz sp9wlc