  • 1. Data: 2010-02-03 09:50:12
    Temat: jaki telefon z wikipedią?
    Od: "Karol_tom" <K...@w...pl>

    Witam,

    od razu zaznaczam, że jestem ubogim studentem.
    Rok temu skusiłem się na Benq E72.
    Za ok. 300 zł dostałem telefon z systemem Windows Mobile
    oraz Wi-Fi. Niestety (nie będę już wspominać o tym, że telefon się
    zawieszał),
    po roku przestała mi działać część przycisków - rozkręcałem go, próbowałem
    czyścić, ale nic to nie pomogło.
    Nie widzę jakoś też specjalnie części i w związku z tym znalazłem się w
    kropce.

    Kupiłbym nawet najtańszą Nokię, ale tak bardzo przyzwyczaiłem się do tego,
    że mam wikipedię
    (program MDict + wgrany odpowiedni słownik) w telefonie, że nie chciałbym
    tego zmieniać.
    Może ktoś potrafi coś podpowiedzieć? Może istnieje wkipedia w postaci
    aplikacji Java,
    którą bez problemu można wgrać na komórkę?
    Nie interesują mnie jakieś wodotryski - w zasadzie stwierdziłem, że Wi-Fi
    jest mi
    zupełnie nieprzydatne. Zależy mi na tym, aby telefon był stabilny i miał
    wikipedię.

  • 2. Data: 2010-02-04 07:48:17
    Temat: Re: jaki telefon z wikipedią?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 3 Feb 2010 10:50:12 +0100, "Karol_tom" <K...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >jest mi
    >zupełnie nieprzydatne. Zależy mi na tym, aby telefon był stabilny i miał

    Poszukaj czegoś na PalmOS - tylko ze to będą stare modele Treo 650
    albo 680. Albo coś innego z WM. Albo iPhone. Albo coś z Androdem. ZTCP
    nei ma czytnika off-line na Symbiana choć jest obejście poprzez
    instalację emulatora systemu PalmOS na Symbianie.

    Zdrówko