  • 11. Data: 2011-04-06 16:10:36
    Temat: Re: problem stacja dyskietek 3,5 cala
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-06 12:58, zbigniew pisze:
    > Jeżeli płyta głowna nie ma gniazda do którego mozna podłączyć stację
    > dyskietek 3,5 cala to czy jest jakaś możliwość podłaczenia jej w celu
    > zgrania paru danych?

    Ja sobie kupiłam w Komputroniku za ok. 35 zł taką na USB.
    --
    animka

  • 12. Data: 2011-04-07 12:44:06
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Przede wszystkim to uważałbym na kurz zgromadzony wewnątrz (np. na głowicach) rzadko
    używanej stacji.
    Użycie zacznij od dyskietki czyszczącej, najlepiej na mokro.

    -----

  • 13. Data: 2011-04-07 12:45:01
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nawet taki mam ;-)
    Ale chyba bez żadnego nośnika :-(

    -----

  • 14. Data: 2011-04-07 12:45:52
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kładzesz ją na biurku, czy na komputerze?
    Wtyczka wchodzi gładko?

    -----

  • 15. Data: 2011-04-07 12:59:42
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgrania paru danych?

    Ja sobie kupiłam w Komputroniku za ok. 35 zł taką na USB.
    własnie zamówiłem :)

    dziękuję wszystkim

  • 16. Data: 2011-04-08 00:29:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-07 14:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kładzesz ją na biurku, czy na komputerze?
    > Wtyczka wchodzi gładko?
    >

    > -----

    Mogę nawet na kolanach położyć.
    Naucz się cytować.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-04-08 19:28:36
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Na kolanach to się kładzie laptopa (spytać, czy sokoły nie latają za oknem).

    -----