  • 11. Data: 2010-09-05 15:29:26
    Temat: Re: problem skrzynia tzr 50 Pilne
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl>

    Ivamnapisal

    > Użytkownik "jacekmotor6" <stunt2@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

> [...]

    > chcesz wszystkim w obie strony i po skreceniu biegi musza wchodzic.

    > Dobra - znalazlem fotke konkretnie tej skrzyni. Na 99% nie ma gwiazdki tylko
    > od jednej strony masz bolce (do zwigni zmiany biegow), a z drugiej otwory na
    > kulke. Otworow jest w sumie 7. Wszystkie sa rowno rozlozone, ale 3 sa bardzo
    > blisko siebie. Ta srodkowa to jest ta od luzu.

    > Jeszcze takie pytanko:
    > silnik masz na stole, a nie w maszynie? Skoro biegi raz Ci wchodza, raz nie
    > to powiedz mi czy silnik jest od A do Z skrecony i czy krecisz walkiem

    dobra dzięki sprubuje tak jak mówisz . silnik skręciłem na 3 śrubki na
    sucho . bez sprzęgła bez niczego . jak chce sprawdzić czy sa biegi to
    wkładam w rame zakładam zębatke no i go popycham do przodu lub do tyłu i
    prubuje wrzucić bieg . wałkiem od sprzęgła nie kręce .

  • 12. Data: 2010-09-05 17:25:21
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl>

    jacekmotor6napisal

> [...]

    > wkładam w rame zakładam zębatke no i go popycham do przodu lub do tyłu i
    > prubuje wrzucić bieg . wałkiem od sprzęgła nie kręce .

    dzięki wielkie ;)) biegi są wszystkie luz też , tylko jakoś dziwnie
    wchodzą .

  • 13. Data: 2010-09-05 18:21:11
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "jacekmotor6" <stunt2@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > dzięki wielkie ;)) biegi są wszystkie luz też , tylko jakoś dziwnie
    > wchodzą .

    Wlej olej - moze bedzie lepiej.

    Tak w ogole jak bedziesz chcial czesciej otrzymywac pomoc to:
    1) stosuj sie do zasad netykiety (np. cytowanie)
    2) przestan uzywac strony scigacz.pl, a zacznij uzywac normalnego czytnika
    grup newsowych (pogooglaj o tym). Mozesz rowniez uzywac "google grups"
    3) a najlepiej jak wejdziesz na strone
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

    i tez poczytasz

    Wielu ludzi widzac "wyslano z czytnika scigacz.pl (...)" olewa posty od
    razu.

    --
    pzdr:
    Ivam