  • Data: 2010-09-05 09:21:37
    Temat: Re: problem skrzynia tzr 50 Pilne
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacekmotor6" <stunt2@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4b6957604bb0d38d75bb848c7972dfb3$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > nie u mnie przy tym pamiętniku nie ma gwiazdki . wystają tylko te bolcyki
    > małe .i na drugim końcu pamiętnika jest dużo dziurek na kulke .

    To co trzyma pamietnik w danym miejscu, zeby sie nie obracal? W serwisowce,
    do ktorej linki Ci podeslalem jak byk widac, ze gwazdka jest. Gugiel mowi,
    ze gwiazdka NIE jest na stale polaczona z pamietnikiem.

    Zatem sprawdz czy masz wszystkie czesci.

    Poza tym podaj rok produkcji, i daj zdjecie prawej czesci silnika ze zdjetym
    sprzeglem (tam powinna byc gwiazdka).

    --
    pzdr:
    Ivam