  • Data: 2010-09-05 09:01:22
    Temat: Re: problem skrzynia tzr 50 Pilne
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivamnapisal

    > Użytkownik "jacekmotor6" <stunt2@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Chodzi Ci o ten element?

    https://www.pitpowersports.com/shop/6057/images/BBR-
    4speed%20shift%20drum-KLX110.jpg

    > to jest pamietnik. Do niego albo jest przykrecona, albo przypawana jest
    > gwiazdka, o taka:

    http://www.vfrdiscussion.com/forum/uploads/112794689
    2/gallery_4707_678_729077.jpg

    > Na tym zdjeciu widac, ze jest 6 biegow i luz (luz to to wyciecie u gory). Za
    > gwiazdke chwyta dzwignia zmiany biegow (ta przy nodze), a sam pamietnik
    > ustawiany jest w dokladnej pozycji dzieki tej gwiazdce i rolce po niej sie
    > poruszajacej. Bez gwiazdki caly pamietnik bedzie sie kompletnie luzno
    > obracal. Wiec na 100% gdzies ta gwiazdka jest.

    nie u mnie przy tym pamiętniku nie ma gwiazdki . wystają tylko te bolcyki
    małe .i na drugim końcu pamiętnika jest dużo dziurek na kulke .