  • 11. Data: 2016-01-30 14:22:05
    Temat: Re: problem
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > najgorsze jest to,że zwisa po włączeniu zasilania,
    > jeśli po zwisie wciśnie się reset to ładuje się bez problemów...

    Wylacz szybkie uruchamianie w opcjach zasilania

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 12. Data: 2016-01-30 16:54:32
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-30 13:48, platformowe głupki wrote:
    > najgorsze jest to,że zwisa po włączeniu zasilania,
    No to chyba jasne jest, że trzeba wymienić zasilacz.

  • 13. Data: 2016-01-30 17:37:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a tak na poważnie, to jak myślicie,
    czy to,że mi żaden mój komputer nie działa to jest moja wina?
    czy może jest to interwencja osób trzecich - czyli ekspertów donalda t.?

  • 14. Data: 2016-01-30 17:46:25
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu sobota, 30.01.2016 16:54:36 użytkownik JDX napisał:

    > No to chyba jasne jest, że trzeba wymienić zasilacz.

    Proponuję jeszcze taki eksperyment:
    - włączyć zasilanie i wykonać poniższy program
    - FOR i:=1 to 3
    pod koniec wyświetlania informacji BIOSu wcisnąć Ctrl+Alt+Delete (jeden raz)
    NEXT i

    Jeżeli W10 uruchomi się bez problemów, to rzeczywiście problem może być z zasilaczem.

  • 15. Data: 2016-01-30 17:53:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zasilacz firmowy, ale fakt ma już z 5 lat...
    to jest phenom II z peryfreriami z tego okresu

  • 16. Data: 2016-01-30 17:53:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jan 2016 21:03:37 +0100, Nathan napisał(a):

    > Czasem pomaga podanie aktualnej konfiguracji...

    Temu kretynowi nic nie pomoże. Serio. Pakować do kill file'a i zapomnieć o.

    [ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy ]
    [ o kolejnej cyfrze... (demotywatory.pl) ]

  • 17. Data: 2016-01-30 18:08:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale o co chodzi w tej platformie europejskiej?
    tak przypierdalać się do kogoś bez ładu i składu, ze nie wspomnę o
    jakimś powodzie...

    mi to by sie nawet nie chciało takich kretynizmów wypisywać...

  • 18. Data: 2016-01-30 18:33:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no to standard jaki zasilacz? ale taki najlepiej do 150 pln...

  • 19. Data: 2016-01-30 18:40:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam płyta to https://www.asus.com/pl/Motherboards/M4A785TDM_EVO/

    jaką płytę zakupić i jaki najmocniejszy procek do niej się zmieści?
    zleżnie od kosztów, ale pamięci to chciałbym przełożyć... nie wiem jak z
    prockiem

  • 20. Data: 2016-01-30 21:02:26
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 30 Jan 2016 17:37:38 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n8iosu$6bk$1@node2.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >a tak na poważnie, to jak myślicie,
    >czy to,że mi żaden mój komputer nie działa to jest moja wina?

    Twoja, od lat nie potrafisz namierzyć usterki, może oddaj to do
    jakiegoś serwisu albo obeznanemu z tematem znajomemu.
    Widzę, że sam tego nie zrobisz.

    >czy może jest to interwencja osób trzecich - czyli ekspertów donalda t.?

    Słyszysz jeszcze w głowie przekazy od Tuska?
    Muszę cię zmartwić, to są twoje własne myśli, ale z powodu (.././)
    traktujesz je jako obce.
    Tusk nie potrafi zdalnie psuć komputerów.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546