  • 1. Data: 2016-01-29 19:44:57
    Temat: problem
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chciałbym prosić o poradę...
    jest komp, wymieniłem mu dysk na jakiś nowszy i próbowałem zainstalować
    win 10... niestety dupa, komp zawiesza się przy początku botowania...

    czy jeśli wymienię płytę na jakąś nową jest szansa, że nie zacznie znowu
    się zawieszać?

  • 2. Data: 2016-01-29 20:06:01
    Temat: Re: problem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2016 19:44:57 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > jest szansa

    jest
    --
    Jacek
    -Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

  • 3. Data: 2016-01-29 21:03:37
    Od: Nathan <m...@s...jest>

> [...]
    > win 10... niestety dupa, komp zawiesza się przy początku botowania...
    >
    > czy jeśli wymienię płytę na jakąś nową jest szansa, że nie zacznie znowu
    Czasem pomaga podanie aktualnej konfiguracji...

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 4. Data: 2016-01-29 21:15:48
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-01-29 o 21:03, Nathan pisze:

    > Czasem pomaga podanie aktualnej konfiguracji...

    Ale zapomniałeś mu wyjaśnić szczegółowo:
    konfiguracji _czego_!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 5. Data: 2016-01-29 22:51:25
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-29 19:44, platformowe głupki wrote:
> [...]
    > win 10... niestety dupa, komp zawiesza się przy początku botowania...
    >
    > czy jeśli wymienię płytę na jakąś nową jest szansa, że nie zacznie znowu
    Jeśli wymienisz na płytę chodnikową to szansa z pewnością będzie.

  • 6. Data: 2016-01-30 09:43:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > win 10... niestety dupa, komp zawiesza się przy początku botowania...
    >
    > czy jeśli wymienię płytę na jakąś nową jest szansa, że nie zacznie znowu

    jest

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2016-01-30 12:04:06
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu piątek, 29.01.2016 19:45:10 użytkownik platformowe głupki napisał:

    > komp zawiesza się przy początku bootowania...
    A bez włożonej płyty CD/DVD zachowuje się identycznie?

    > czy jeśli wymienię płytę na jakąś nową
    Ale którą płytę: CD/DVD czy główną?

  • 8. Data: 2016-01-30 13:32:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    główną, bez cd

    laduje się do jednego obrotu tych kółeczek i zwisa,
    kółka się zatrzymują...

  • 9. Data: 2016-01-30 13:48:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    najgorsze jest to,że zwisa po włączeniu zasilania,
    jeśli po zwisie wciśnie się reset to ładuje się bez problemów...

  • 10. Data: 2016-01-30 14:11:13
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 13:33:06 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > główną, bez cd
    >
    > laduje się do jednego obrotu tych kółeczek i zwisa,
    > kółka się zatrzymują...

    Puścić na te kółeczka jedną kropelkę oliwy od maszyn do szycia i na pewno pomoże...

    A mówiąc serio: W10 na 99.99% nie jest oryginalne z Microsoftu - może być jakiś błąd
    powstały w czasie wypalania płyty lub podczas transmisji z torrenta.
    Zainstalować jakąś Vistę albo W7/W8 i zobaczyć, czy efekt dalej występuje.