  • 21. Data: 2016-01-31 11:19:56
    Temat: Re: problem
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy sugerujesz, że po nie podrzuca swoim PiSowskim kolegom wirusów na
    komputer? no nie wiem...

  • 22. Data: 2016-01-31 15:46:06
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Jan 2016 11:19:56 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n8kn4o$6a9$1@node1.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >znaczy sugerujesz, że po nie podrzuca swoim PiSowskim kolegom wirusów na
    >komputer? no nie wiem...

    Taki wirus jest stosunkowo łatwy do wykrycia, raczej bym się
    spodziewał odpowiednio zmodyfikowanego sprzętu, ale nie musisz się
    martwić - tobie to nie grozi.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 23. Data: 2016-01-31 16:28:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    natomiast dla ciebie mam problem z nagrywarkami,
    napisz coś, bo jak na razie jesteś tylko powskim ścierwem...

  • 24. Data: 2016-01-31 18:58:01
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Jan 2016 16:28:10 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n8l96q$p3o$1@node1.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >natomiast dla ciebie mam problem z nagrywarkami,

    Podłączałeś je do jakiegoś zaufanego, w sposób całkiem prawidłowy
    działającego z innymi nagrywarkami komputera, w dodatku bez
    pośrednictwa(zawodnych) konwerterów?

    >napisz coś, bo jak na razie jesteś tylko powskim ścierwem...

    Nie spinaj się tak, odpocznij, zrelaksuj się, pocałuj Henia w dupę:
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546
    Idż na basen popływać:
    https://www.youtube.com/watch?v=eVcKRDnSuts
    Idź za miasto przyrodę dziką podglądać, nawet bez lornetki:
    https://www.youtube.com/watch?v=HNMq8XS4LhE
    https://www.youtube.com/watch?v=DFvl7_q51ew

  • 25. Data: 2016-02-01 16:04:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:n8isik$ah6$1@node1.news.atman.pl...
    > mam płyta to https://www.asus.com/pl/Motherboards/M4A785TDM_EVO/
    >
    > jaką płytę zakupić

    Najtaniej wyjdzie gipsowo-kartonowa w wersji OEM..

    --
    marfi

  • 26. Data: 2016-02-01 17:12:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no tak, wzór prosto z europy, jak nie wiem to robię głupków z innych...

  • 27. Data: 2016-02-01 19:43:39
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > Najtaniej wyjdzie gipsowo-kartonowa w wersji OEM..
    Nie no ale szopki na tej grupie :]/

  • 28. Data: 2016-02-02 15:20:08
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 1 Feb 2016 17:12:38 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n8o068$j6p$1@node1.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >no tak, wzór prosto z europy, jak nie wiem to robię głupków z innych...

    Poprzednio zapytałem:
    "Podłączałeś je do jakiegoś zaufanego, w sposób całkiem prawidłowy
    działającego z innymi nagrywarkami komputera, w dodatku bez
    pośrednictwa(zawodnych) konwerterów?"
    Zrobiłeś tak?
    Jasnowidzem nie jestem.

  • 29. Data: 2016-02-02 16:36:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jeśli chodzi o strefę euro to nie mamy o czym rozmawiać
    ja przegrałem a ty dostaniesz grant...