  • 21. Data: 2010-09-14 13:40:28
    Temat: Re: pro?ba o pomoc
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 14.09.2010 15:17, RadoslawF wrote:
    > Skoro są dochody to konto można chyba opłacić.

    Tak wedle własnego uznania? :) Jak akurat będę miał humor to coś tam
    bankowi odpale? Niech mają ...

    --
    duddits

  • 22. Data: 2010-09-14 14:11:33
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci

    > Ojtam, ojtam... w dzisiejszych czasach prawie kazdy rodzaj
    > dzialalnosci dalby sie podciagnac pod "moralnie podejrzane"...
    > Ty nie dasz, ja nie dam (bo nie mam;) ale znajdzie sie taki co da i
    > nie bedzie wydziwial. Na tym to polega jak i kazdy inny byznes.

    I badz tu bohaterem w swoim domu..

    Erg
    GS500

  • 23. Data: 2010-09-14 14:56:47
    Od: ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl>

    małości..ale pomyliłam sie...tak mi szkoda...

    > Ja jak miałem kryzys finansowy to sprzedałem komputer a na internet mnie po
    > prostu nie było stać.
    > Numer konta podajesz... No dobra ale jaki bank obsługuje konto za darmo a
    > przecież kasy nie masz?
    > Jak widzisz trudno jest uwierzyć w to co napisałaś.

    > Marek
    Mnie tez nie stac na komputer i internet..korzystam z dobroci kolezanki
    która mi go udostepnia..nie wiem jaki bank obsługuje konto za darmo bo
    numer konta równiez jest kolezanki i dlatego nie podałam swoich danych bo
    są one niezgodne z właścicielami internetu i konta..zresztą jak ktoś nie
    chce mi pomóc to przynajmniej nie musi mnie upokarzac....a nie to jest
    orzydliwe ze ja prosze o pomoc ale to ze ktoś napisał ze moze byc
    sponsorerm jak jestem młoda i ładna..albo mam sie udac do
    agencji...powiedzmy zebym sie udała to nie wiem czy tam sa żłobki dla
    półrocznych dzieci..a z opieki nie dostane bo mąż ma dochód...i nie wiem
    czy ten kto pisał o domu samotnej matki chciałby tam być?i jeszcze jedno
    nie dawałam ogłoszenia na stronie rolniczej tylko na katolickiej z prośbą
    o pomoc w tej samej sprawie tylko wiecej opisałam..prosze tylko nie
    upokarzajcie mnie wiecej..

  • 24. Data: 2010-09-14 16:51:22
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Wrz, 16:56, ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > .a z opieki nie dostane bo mąż ma dochód...

    Chwila, skoro maz splodzil dziecko, ma dochod i nie lozy na dziecko to
    pozwij go o alimenty. Jako bezrobotna matka powinnas uzyskac umorzenie
    kosztow sadowych.

    > i nie wiem czy ten kto pisał o domu samotnej matki chciałby tam być?

    Nikt by nie chcial. Ale to chyba lepsze niz mieszkanie z
    alkoholikiem...

    --
    amos

  • 25. Data: 2010-09-14 16:55:36
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-09-14 11:47, duddits pisze:

    > mBank AFAIK nie ma w swojej ofercie tajnych kont, ale mogę się mylić.

    Nie ma w ofercie bo są tajne. Proste.

  • 26. Data: 2010-09-14 20:13:58
    Od: n...@s...com

    On Tue, 14 Sep 2010 14:56:47 +0000 (UTC), ulara
> [...]

    >numer konta równiez jest kolezanki i dlatego nie podałam swoich danych bo
    >są one niezgodne z właścicielami internetu i konta..

    Kolezanka pomaga, a Ty tak brzydko narazasz ja na nieprzyjemnosci ?
    No chyba ze ma papier na zbiorke publiczna ?

    >zresztą jak ktoś nie chce mi pomóc to przynajmniej nie musi mnie upokarzac....

    Cala opowiastka kupy sie trzyma.

    >czy ten kto pisał o domu samotnej matki chciałby tam być?

    No dobrze, w takim razie co masz zamiar zrobic jesli nie znajda sie
    ludzie ktorzy Ci dadza kase ?

    >nie dawałam ogłoszenia na stronie rolniczej tylko na katolickiej z prośbą

    http://www.polskastrefa.eu/ogloszenia/bardzo_prosze_
    o_wsparcie_295048_14596.html
    polskastrefa to strona katolicka ? Zastanawiajace!
    Pomylilem sie natomiast z ta rolnicza, po prostu jak szukalem czegos
    zwiazanego z gospodarstwem/maszynami rolniczymi to tam bylo ogloszenie
    i zapamietalem szate graficzna.
    Kolejna strona na ktorej pojawia sie ten tekst
    http://icp.duu.pl/ogloszenia.html?page=show_ad&adid=
    440&catid=14
    Tez nie bardzo widze katolickosc portalu :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 27. Data: 2010-09-15 04:42:00
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***newrom
    Kolezanka pomaga, a Ty tak brzydko narazasz ja na nieprzyjemnosci ?
    > No chyba ze ma papier na zbiorke publiczna ?

    Uprzejmnie uprasza sie o zakonczenie tego spamu...
    chcesz wplac - nie chcesz to
    ale oszczedz niektorym swoich przemyslen.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 28. Data: 2010-09-15 06:46:06
    Od: ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl>

    dziekuje Tytus

  • 29. Data: 2010-09-15 07:48:52
    Od: wsk125 <m...@p...onet.pl>

    > mBank, przeciez juz tu ktos pisal

    mam w Deutsche Bank - zupełnie za darmo, debetówka, przelewy, zlecenia
    telefoniczne, wszystkie bankomaty.

    mBank - to za przeproszeniem, od kilku lat "kupa".

    --
    Marcin

    Triumph Trophy 900
    Wroclaw

  • 30. Data: 2010-09-15 07:51:51
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "ulara" <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > orzydliwe ze ja prosze o pomoc ale to ze ktoś napisał ze moze byc
    > sponsorerm jak jestem młoda i ładna..albo mam sie udac do agencji...

    Ani mi przez myśl nie przyszło aby cię upokorzyć lub składać jakies
    obrzydliwe niemoralne propozycje.
    Pierwsze wrażenia z postu jaki przeczytałem były jednoznaczne, tak jakby to
    była próba wyłudzenia.
    Zamiast od razu podawać numer konta poproś o pomoc i wskaż jakiś adres email
    do dalszej korespondencji dla osób potencjalnei zainteresowanych pomocą.
    Dopiero wtedy podaj numer konta ale są tez tacy co może nie koniecznie
    ofiarują ci kasę ale moga coś przekazać, a to dla dziecka ubranka albo coś
    do jedzenia. Podanie od razu numeru konta jest źle odbierane i masz tego
    efekt jak widzisz.

    Marek