  • 31. Data: 2009-07-26 09:44:34
    Temat: Re: (pro???????????????????
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    vari pisze:

    > ps Moja linia jeszcze nie tak dawno (miesiac temu czy dwa) mo?iwiala
    > transmisj? o pr?dkosci ok 45-46 kb/s
    > Teraz spadla poni?ej wszelkiej konkurencji bo najzyciej co modemy mog?
    > wynegocjowa? do 28,8 kb/s.
    > PCMki chyba mi nie za?o?yli bo mam Neostrad?.
    > Ten sam laptop zawieziony do innej linii I WYBIERAJ?C TEN SAM numer NALE??CY
    > DO TP wynegocjowuje 52 kb/s (a wi?c sprawa mojego sprzetu czy numeru na
    > ktorym robie pomiar - odpada).

    Na mojej linii jest PCMka w odpowiedzi na reklamacje telefoniczną
    powiedzieli (właśnie jestem po rozmowie), że 28kbps jest bardzo dobrą
    prędkością. I nie słusznie raklamuję stan linii. Na argument, że
    na usłudze powszechnej powinienem mieć większy transfer dostałem
    odpowiedź, ze mogę napisać reklamację to się ustosunkują.
    I tyle.

    G.

  • 32. Data: 2009-07-26 18:02:46
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > na usłudze powszechnej powinienem mieć większy transfer dostałem
    > odpowiedź, ze mogę napisać reklamację to się ustosunkują.

    Mi PCMki w brzuch nie wcisną bo znam tutejszą sieć i wiem co w niej piszczy
    (par excelance).
    PCMki nie ma.
    Przede wszystkim chocby z tego powodu ze mam Neostradę.
    A transfery dial-up spadły w ciagu pół roku z 48 kb/s na 28,8 kb/s (wartośc
    maksymalna).
    vari

  • 33. Data: 2009-07-31 13:20:00
    Temat: Re: (prośba) numery dial-up
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh69r21.npl.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > I tu jest najgorsze. Bo tepsa nadal nie będzie chciała zrobic
    > NIC. Bez
    > interwencji UKE, sądów, prokuratur czy czego tam jeszcze, nawet
    > palcem
    > nie kiwnie. A jak kiwnie, to żeby wykiwać, a nie żeby naprawić.
    > Będą
    > trwonić energię na kłótnie i dowodzenie, że wszystko działa
    > wspaniale,
    > a do naprawy się nie zabiorą. Taka to już jest ta firma i jej
    > reprezentanci.

    Ale po co jakies klotnie ?
    Urwie sie kabel i bedzie wyplacalo odszkodowanie :-)

    J.

  • 34. Data: 2009-07-31 13:25:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "A ja ogolić nie pozwolę !"
    > Mam w nosie oferry TP, które łączą się ze ZMIANĄ umowy.

    A musza cos zmieniac ? Wysla pismo ze prosza o dostep w celu
    naprawy linii, zaloza skrzynke NT1 i co - zmienili umowe czy nie ?
    Zakladajac ze na fakturze bedzie ciagle umowiona kwota :-)

    A propos .. do kiedy masz umowe na neo ?
    Poczekac az sie promocja skonczy, nie zaproponowac kolejnej i
    klient sam odejdzie :-)

    J.

  • 35. Data: 2009-07-31 13:54:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale po co jakies klotnie ?
    > Urwie sie kabel i bedzie wyplacalo odszkodowanie :-)

    To są rzeczy zupełnie niezależne. Urwać mogą[1] swoją drogą, a i tak
    pan Marek Cieśla (albo ktoś równie inteligentny) będzie się próbował
    wykłócać, że czarne jest białe, a białe jest czarne. Dawno nie miałem
    z tą firmą do czynienia, ale nie podejrzewam, by coś się tam ostatnio
    zmieniło.

    ---

    [1] Czy rzeczywiście mogą urwać? Bo na brak możliwości technicznych
    chyba powoływać się w takiej sytuacji nie można, skoro wcześniej działało.
    To by było wbrew dogmatowi o nieustającym postępie technicznym.

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2009-07-31 16:21:42
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A propos .. do kiedy masz umowe na neo ?
    > Poczekac az sie promocja skonczy, nie zaproponowac kolejnej i klient sam

    Mam umowę do 2011 roku :-)
    Do tego czasu COŚ alternatywnego ma się pojawić.
    Na kościele w Kołczewie wiesza jakaś prywatna firma anteny na 5,9 GHz
    (wiadomosc od ksiedza).
    A NT1 to sobie mogą u mnie w szafie na wieszaku powiesić bo ja mam Neostradę
    i jedną parę w przyłączu.
    Chyba że dadzą Annex B :P
    vari

  • 37. Data: 2009-07-31 16:27:47
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > [1] Czy rzeczywiście mogą urwać? Bo na brak możliwości technicznych
    > chyba powoływać się w takiej sytuacji nie można, skoro wcześniej działało.
    > To by było wbrew dogmatowi o nieustającym postępie technicznym.

    Oni mają na to pojęcie tzw "ZAISTNIAŁYCH możliwosci technicznych".
    Mogą zaistnieć ujemne.
    Ale wątpię by TP poszła na udry medialne.
    Gdyby ktoś mi ZNIKNĄŁ możliwosci techniczne posiadania telefonu czy
    Neostrady to ja bym zrobił szum w mediach.
    Że umowa jest podpisana, wiele lat działało i przestało bo się możliwosci
    skończyły.
    Gdyby tylko w takim CNBC Biznes o tym wspomnieć to chyba nie było by miło
    (swoją drogą, że gorszymi sprawami nie udaje się czesto zainteresować
    ŻADNYCH mediów - mają pewnie tyle zgłaszanych afer że przebierają jak w
    ulęgakach).
    Niedawno Energetyka na cały dzień wyłączyła prąd do "planowej" konserwacji.
    Problem w tym że pomylili wsie i wywieszki nie wisiały tam gdzie powinny a
    komunikat nagrany na IVR pod 991 (jest u nas takie coś) pojawił się
    ....wieczorem.
    W trakcie przerwy radośnie oznajmiał "obecnie nie są zaplanowane żadne
    wyłączenia planowe". I tak było dzień wcześniej (dzwonię tam codziennie bo
    991 jest za darmo a że jest IVR to nie niepokoję żadnego człowieka - aby się
    połączyć z "ludziem pracowniczym"trzeba wybrać 0).

    vari

  • 38. Data: 2009-07-31 16:30:06
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > A musza cos zmieniac ? Wysla pismo ze prosza o dostep w celu naprawy
    > linii, zaloza skrzynke NT1 i co - zmienili umowe czy nie ?
    > Zakladajac ze na fakturze bedzie ciagle umowiona kwota :-)

    Jakby mogli założyć NT1 bez zmiany opłat i działania Neo to jestem skłonny
    temu przyklasnąć.
    Oczywiscie zaraz po wyjsciu monterów przerobię instalację tak aby styk U byl
    wyłączany wtykiem WT-4 z gniazda z powodu słynnej wrażliwosci NT1 firmy
    Aethra na burze.
    I mam w dupie alarmy !

    "Pisz >W DUPIE<" (major Hubal)

    vari

  • 39. Data: 2009-07-31 18:16:04
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Ale po co jakies klotnie ?
    > Urwie sie kabel i bedzie wyplacalo odszkodowanie :-)

    A to może nawet być korzystne.
    42,70+39,89=82,59 PLN (abo tel plus abo Neo)

    82 złote miesięcznie sfinansowało by mi telefon komórkowy i zostało by
    jeszcze na prasę i pieczywo.
    vari

  • 40. Data: 2009-07-31 20:14:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Jul 2009 13:54:23 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    >chyba powoływać się w takiej sytuacji nie można, skoro wcześniej działało.
    >To by było wbrew dogmatowi o nieustającym postępie technicznym.

    Ale przeciez to nieznani sprawcy urwa :-)
    Pytanie jak dlugo moga potem naprawiac ..

    J.